сряда, октомври 28, 2015

Rap Battle Bros.

Rap battle, rap battle
стига си ме врънкал брат
да правим rap battle
rap battle rap battle
като толкоз много искаш
отивай във Сиатъл

Не можеш да римуваш
сопола ти тече
вземи си носна кърпа
мозъка щи изтече
отивай ти на село
не е за теб града
каквото искаш действай
че ме заболя гъзъ

И за тебе ме боли
и за всички твои драми
отлитам призори
Iggy в Лондон ме покани
да пием по кафе
ще хапнем и фурми
няма никакви измами
май спечелихме и грами

Омърлушено звучиш
пак ли хапчето забрави
отивай бързо в Марешки
за лек за самозвани
за хи-по-по-по-тами
и за всякакви болежки
със рап ща излекувам
бих рапирал и на чешки

Противно е разбирам
нали сме братя родни
обаче ти ме дразниш
и ме караш да те бодна
да те зарина и със рима
и през лято и през зима
у вас е пълна кочина
тук е мезонет с градина

Ще кажа за последно
с най-любезното си чувство
играеш ти на дребно
а пък мойто е изкуство
не е до рима само
не е и до куплети
за теб остава драма
а над мен летят конфети


Няма коментари: