вторник, август 08, 2017

за едно море

обезкосмен съм
и готов съм за морето
слънце вече грееме ми в лицето

много бирички мисля да опразня
а за разнообразие
яко снимки в инстаграма, да ви дразня

ще ме питате, не съм ли пък отворен
казвам ви, не съм
виж ми джина до кога е годен

целия ще се излагам аз на плажа
мога и на части
стига да съм с двойна мента в патрондажа

ся ше ви разкрия малка тайна
ready ли сте
ше си зема пуричка омайна

ексклузивно
само за читателите днес
ше разцъквам табла със засилен интерес

мацки, чайки, бански и подобни
са изтъркани, но вечно модни
третия ми ред още е на пробни

мисля да се мъча във водата
не за друго
ами с бира пълна ще ми е устата

май забравих да говоря аз за бара
той не е един
криско щял да им показва как са бара

тъй съм ги планирал тез неща
важно е да има и лудуване
аре чал, до скив и пълнолуние

Няма коментари: